February 10, 2011

Ivana Drábová: Bodrík má štyri oči

Keď zahrejú prvé lúče
a tráva sa začne zelenať
do ruky schytím kľúče
a môj Bodrík vedie ma

Chce sa mu blázniť, len vrtí chvostom
a tak sa spolu hráme
Je iba môj, jediný zo sto
a všetky cesty sú mu známe

Pýtate sa, či je čierny? A či hnedý?
Tak to vám veru nepoviem
V mojej mysli ako - kedy
a podľa toho, aký je dnes deň

Už dlho som ho nevidela
a kadiaľ kráčať, vie len on
Až s ním sa cítim celkom celá
vďaka nemu som, kým som

Nahrádza mi moje oči
bez zábran ma vodí svetom
tam, kde treba, ihneď skočí
ľúbime sa, presne preto

Keď zahrejú prvé lúče
a tráva sa začne (vraj) zelenať
Bodrík prinesie mi kľúče
a žiť život vedie ma

Venované vodiacim psom



Ivana Drábová - poetka a textárka, jedna z deviatich autoriek zbierky poézie Sólo pre 9 hlasov, ktorú pripravilo vydavateľstvo Ikar. Je tiež spoluautorkov troch textov na novom albume Mira Jaroša - Tráva musí rásť.

1 comment:

  1. Nikdy neprestane udivovať každého, kto hľadá jeho pomoc. Je nepochybne najlepší so svojimi magickými silami. Ďakujem vám veľmi pekne za to, že ste sa vrátili po 5 mesiacoch rozchodu so svojou bývalou priateľkou. WhatsApp Lord Zakuza na +1 740-573-9483 za to, že je veľkým a mocným kúzelníkom, ktorému dôverujem. Aj v tejto nedávnej pandemickej kríze na celom svete sa pánovi Zakuzovi podarilo priviesť späť moju bývalú priateľku do 48 hodín so silnou mágiou po zaplatení predbežného poplatku vo výške 370 EUR, aby získal potrebné veci na to, aby svoju prácu vykonal a potom, čo on skončila, moja bývalá priateľka sa ku mne vrátila do 48 hodín a dnes sme jednoducho sami najlepšími. S Lordom Zakuzom môžete komunikovať prostredníctvom linky WhatsApp na čísle +1 740-573-9483, aby ste dostali akúkoľvek pomoc vo vašich vzťahoch / manželstvách.

    ReplyDelete